0,00 zł

KOTLER Philip

Marketing

59,00 zł
DOSTĘPNY: 1 egz.


ZOBACZ KATALOGI, DO KTÓRYCH NALEŻY TA POZYCJA


WYDANIE


Poznań 2005

Rebis

s. 754, liczne tabele w tekście

tekt. lakier., 26 cm.

SERIA


Wyd. jedenaste

KOMENTARZ



Marketing to fundamentalne dzieło Philipa Kotlera, biblia marketingu. Wydane po raz pierwszy w 1967 roku, nie straciło nic na aktualności - przeciwnie, klasyczne, wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i odkrywczością. Marketing jest w nim potraktowany systemowo, nie jako osobna dziedzina, lecz jeden z elementów zarządzania przedsiębiorstwem, i osadzony w szeroko rozumianym kontekście ekonomicznym, historycznym i społecznym. Pod tym względem kładąc nacisk na przystosowanie marketingu do warunków, w jakich prowadzona jest działalność gospodarcza - książka jest nadal "żywa" i poświęca wiele miejsca praktyce zamiast skupiać się, jak wiele innych, tylko na teorii.
Indeksy.

Wszelkie prawa zastrzezone. Antykwariat Galeria Atticus - Juliusz Klosinsk