0,00 zł

KOTLER Philip

Marketing

29,00 zł
DOSTĘPNY: 1 egz.


ZOBACZ KATALOGI, DO KTÓRYCH NALEŻY TA POZYCJA


WYDANIE


Warszawa 1994

Gebethner i ska

s. 743, liczne tabele w tekście

tekt., 26 cm.

KOMENTARZ



Marketing to fundamentalne dzieło Philipa Kotlera, biblia marketingu. Wydane po raz pierwszy w 1967 roku, nie straciło nic na aktualności - przeciwnie, klasyczne, wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i odkrywczością. Marketing jest w nim potraktowany systemowo, nie jako osobna dziedzina, lecz jeden z elementów zarządzania przedsiębiorstwem, i osadzony w szeroko rozumianym kontekście ekonomicznym, historycznym i społecznym. Pod tym względem kładąc nacisk na przystosowanie marketingu do warunków, w jakich prowadzona jest działalność gospodarcza - książka jest nadal "żywa" i poświęca wiele miejsca praktyce zamiast skupiać się, jak wiele innych, tylko na teorii.

Wszelkie prawa zastrzezone. Antykwariat Galeria Atticus - Juliusz Klosinsk